Etykiety

Szukaj na tym blogu

środa, 23 grudnia 2015

Maski ziaja: porównanie

Zużyłam wszystkie cztery maski do włosów ZIAJA



Czas na opinie i porównanie.



1. intensywna odbudowa

Kiedyś już jej używałam i bardzo mi pomogła :) Pachnie przyjemnie, kokosowo. Niestety po odstawieniu włosy wracały do dawnej, złej kondycji. Teraz sprawowała się całkiem nieźle ale już nie tak jak ją zapamiętałam. Jeśli miałaby dostać ocenę to 4-/6

2. intensywne wygładzenie
Cudowna! Naprawdę wygładza :) Bez problemu sprawdza się jako maska i jako kosmetyk b/s. 5+/6


3. wygładzająca
Ma dobre opinie a u mnie to taki średniak :( Ładny kakaowy zapach ale nawet jako odżywka niezbyt się spisywała. 2/6


4. kozie mleko
Jako że lubię krem do rąk z tej serii to ta maska sprawdziła się tak jak oczekiwałam - naprawdę czułam że delikatna satyna otula każdy włos :D Jest najbardziej wydajna z tych tutaj bo ma inną, gęstszą konsystencję. Jedynie zapach, jak i przypadku kremu do rąk trochę mi przeszkadza. 4++/6 


Jeśli miały by zajmować miejsce to:

nr 1 intensywne wygładzenie 
na pewno kupię jeszcze raz
--
nr 2 kozie mleko
--
nr 3 intensywna odbudowa
--
nr 4 wygładzająca
--

Zamierzam przetestować (chyba) wszystkie maski ziaji :) bardzo szybko się je zużywa (poza kozim mlekiem) więc się nie nudzą a efekty mogą być różne.

2 komentarze:

  1. Ja chcę wreszcie je wypróbować, ale cały czas mi z nimi nie po drodze :)
    Będę jednak wiedzieć żeby zwrócić szczególną uwagę na tę intensywnie wygładzającą, choć kusiła mnie kakowa i kozie mleko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kakaowa jest popularna u Anwen i na wizażu a u mnie niestety odpadła. Zawsze możesz spróbować może się sprawdzi. Cenowo wszystkie są bardzo przystępne a intensywnie wygładzającą bardzo polecam :)

      Usuń