Etykiety

Szukaj na tym blogu

sobota, 19 marca 2016

Te niewdzięczne włosy!

Ile to już czasu czytam blogi włosowe, najczęściej Anwen, staram się wypróbowywać coś nowego, poznawać moje włosy. 
Nie szczotkuję ich na sucho bo się plączą (zachowują się jak kręcone),
nie suszę suszarką,
bardzo rzadko farbuje,
funduje dobre kosmetyki i staram się o nie dbać a mimo to są takie niewdzięczne. 

Dziś jadąc windą z lustrem zauważyłam że fajnie się układają, są gęste, trochę podregenerowane 
ale nie błyszczą. Na długości ani trochę! To nie kwestia tamtego światła bo przy głowie trochę tam się błyszczały a długość - totalny mat. 
 W domu sprawdziłam wewnętrzną warstwę (te prawie nie zniszczona) i połysk zdrowy był, lekki ale jednak.  A wierzchnia warstwa wygląda okropnie, niezdrowo.

Co ja mam zrobić?
Wiadomo, włosy są dla mnie nie ja dla nich ale po tym wszystkim co dla nich zrobiłam nie wyglądają dobrze.

SP LUXE OIL ELIXIR ELIKSIR OLEJEK do WŁOSÓW
wcale się nie sprawdza. coś tam wygładzi, delikatnie pachnie ale ZERO dodania jakiegokolwiek błysku. Na razie go zużywam. Dużo. Ale niestety jest wydajny.

Oceniam go na 3/6


Teraz będę je związywać i nie chodzić na noc spać z mokrymi włosami. Trzymać dużej odzywki i maski. Zobaczymy czy to coś da.

9 komentarzy:

  1. Może to też przez obecną pogodą ;) ten okres nie służy ani włosom ani cerze :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe~ ale ja widzę na ulicy takie piękne włosy inne :<

      Usuń
  2. U mnie najlepiej sprawdzają się naturalne oleje, moje włosy najbardziej lubią lniany i ostatnio jojoba ; ) A poza tym to maski też dają u mnie ładny połysk ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - oleje! Tak się zajęłam tymi b/s kosmetykami że zapomniałam jak dobrze nabłyszczają (oleje) tak po prostu w małej ilości. Bo olejowanie przed myciem swoją drogą~

      Usuń
  3. U mnie też ogólne pogorszenie stanu włosów... Ale myślę, że to po prostu efekt po zimie więc nie dajmy się zwariować :) będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również brak błysku, jak znajdziesz coś co trochę im go nada to koniecznie daj znać ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe oleje! Zapomniałam o nich ale zdarza mi się przesadzić więc nakładałam je tylko przed myciem (jako standardowe olejowanie). Może da radę idealnie małą ilość nałożyć żeby tylko nabłyścić

      Usuń