Etykiety

Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 grudnia 2017

Seria Fryzjerska - Ocean Urody

13,07,2017

Ocean Urody 
(Dębe Wielkie)

Po prostym podcinaniu końcówek i domowych skróceniach pofarbowałam włosy 
Londa: Jany brąz
wyszedł bardzo ciemny kolor
ale włosy zyskały blask i odżyły.

FRYZJER:

Włosy zostały umyte i na mokro były ścinane nożyczkami.
Zdecydowałam się na cieniowanie od ramion w dół z modelowaniem i grzywkę też nieco skróciłam.
Cena: 60 zł

Jestem zadowolona.

Coś nie tak? Suszarka aż parzyła i czasem mnie babka ciągnęła za włosy, na koniec włosy nie zostały wygładzone żadnym jedwabiem czy innym b/s (chyba nie było potrzeby ale wolę taki akcent końcowy) ale nie było tak źle żebym nie wróciła.

 1. Przed farbowaniem
2. Po farbowaniu
3. Po fryzjerze - modelowanie



============================================

07.12.2017

Fryzjer Katarzyna
damsko-męski
(Dębe Wielkie, przy kościele)

Jak zazwyczaj: Modelowanie i strzyżenie

Znów to przyjemne uczucie jak ktoś ci myje głowę : )

Włosy zostały umyte i na mokro były ścinane nożyczkami.
Zdecydowałam się na proste cięcie ok 10 cm poszło.

Cena: 40 zł

Jestem zadowolona.

Coś nie tak? Czy wszyscy fryzjerzy muszą suszyć takim strasznie ciepłym strumieniem ? Nie lubię suszarek~  na koniec włosy nie zostały wygładzone żadnym jedwabiem czy innym b/s ale za to potraktowane lakierem.
Modelowanie na szczotce - te wywijasy mi się kojarzą ze starymi babkami.

Nieprędko znów będę miała okazję iść do fryzjera więc mam nadzieje że końcówki teraz dużo podcięte wytrzymają ze mną trochę : )



==============================

Został jeszcze jeden fryzjer do sprawdzenia w Dębe ; )

18.10.2019

Avangarda (Dębe Wielkie)

W końcu moje włosy doczekały się cięcia.

Modelowanie i strzyżenie - 50 zł
ale zdecydowałam się na farbę z olaplexem i wyszło 240 zł

i w sumie nie zrobiłam tak jak chciałam czyli sombre samo z podcięciem i sprawieniem  żeby włosów było mniej tylko:
long bob z cieniowaniem na moich włosach wygląda bardzo gęsto i farba na całe włosy z ledwo widocznymi kilkoma pasemkami.. (w słońcu widać owszem)

Nie wiem czy to ta farba czy olaplex czy oba ale włosy są lepsze - gładsze, zdrowsze - to na +
mogę doczepiać nadal swój sztuczny kucyk bo taki jest jego kolor +
krótkie włosy - nie mogę takich mieć bo nawet te dłuższe włosy z przodu się wywijają i bez prostownicy to ta sama długość -

Super mycie włosów
Znów extremalnie gorąca suszarka
spędziłam tam 2 godziny bo farba i 30 min poślizgu bo inne klientki. OMG






mam mieszane uczucia
nie żałuję że poszłam ale żałuję decyzji jaką tam podjęłam.
----------------------------
to już wszyscy oficjalni fryzjerzy tutaj.
-------------------------

Avangarda mimo minusów ma więcej plusów i obsługa milsza.
Jednak nadal poszukuję tego swojego.
.
.
.
.



zapuszczam włosyyy i spróbuje powrotu do naturalnego koloru z sombre-ombre wyraźnym do pomocy.
Albo właśnie znajdę nieniszcząca farbę bo dobrze mi w ciemniejszych...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz