Etykiety

Szukaj na tym blogu

piątek, 21 sierpnia 2015

Kosmetyki do włosów cz 4 + włosowa aktualizacja

Co postanowiłam:
-nie liczę już lakieru do włosów jako kosmetyk (bo nie używam)
-oddałam szampon NaturVital (bo powodował łupież) i piankę Gliss Kur (bo skleja włosy)

-nie liczę kosmetyków które mam na wykończeniu (3 takie mam)

i tak oto z 18 czy 19 kosmetyków zrobiło się
15 ! 
:)

1. maska ziaja kozie mleko
2. maska ziaja intensywna odbudowa - UŻYWAM
3. isana professional oil care
4.wella frizz control - ZUŻYJĘ DO PODCIĘCIA WŁOSÓW za jakiś czas
5. Jedwab green pharmacy 
6. odżywka nivea strait & gloss 
7. odżywka alterra aloes i granat - NASTĘPNA W KOLEJCE
8. suchy szampon batiste
9. olej z orzechów włoskich - OLEJUJĘ

13. perfumy do włosów fm - dopiero co kupione :) 
14. kozieradka 
15. olej rycynowy - OLEJUJĘ

::::::::::::::::::  i również moje nowe nabytki :::::::::::::


10. keraste cement termiczny - UŻYWAM efekty poniżej
11. wella sp luxe oil - chciałam jako perfumy do wł ale się zawiodłam trwałością
12. mythic oil 

jestem strasznie ciekawa efektów :)


i tak oto moje włosy po sporym cięciu i w dniu użycia keraste wyglądają .... super !

co warto podkreślić - nie używam już prawie szamponów
(shauma już na wykończeniu i myje nią tylko obszar grzywki, maski naprawdę świetnie sobie radzą z myciem :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz