Etykiety

Szukaj na tym blogu

piątek, 19 lutego 2016

Biedronkowa maska do włosów perfect.me zielona


Perfect.me
Natural oils repair
z biedronki  za niecałe 2 zł

Pachnie obłędnie. Jak świetne kadzidełko, niestety nie utrzymuje się na włosach.
Starczyło mi tak jak w przypadku poprzedniej saszetki na 2 razy.
Niestety zmagam się z puchem i chociaż bym chciała, nie kupię tej maski ponownie bo po prostu dla mnie jest za słaba i nie ujarzmia moich włosów.
Wielki plus za zapach, zero za działanie...
tym samym jestem ciekawa zapachu tej trzeciej maski (color) ale podejrzewam że działanie będzie mieć to samo więc nie zamierzam już jej kupować.
Może u kogoś ze zdrowszymi, mniej problematycznymi włosami się sprawdzi.
Niestety dla mnie to nie to.





http://kukuniopinie.blogspot.com/2016/01/nwd-4.html <- tu używałam tej różowej wersji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz