Etykiety

Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 lutego 2016

Ulubieńcy

Rzeczy, które idealnie do mnie pasują.

Włosy:
Olej: Lniany
Wcierka: Olej rycynowy    
Szampon: Mydło cedrowe b. Agafii, suchy szampon batiste
Odżywka: Nivea long repair
Maska: Ziaja fioletowa wygładzająca
b/s: _______
inne: Olej rozmarynowy jako dodatek

Twarz:
Krem: zamiast kremu - Olej arganowy (Mincer Pharma)
Tonik: Argan gold (Mincer Pharma) / Zaparzana natka pietruszki.
Mycie: Biały jeleń mydło w płynie.
Podkład: Lirene intensive cover fluid
Makijaż: Czarna kreska wykonana eyelinerem w pędzelku, tusz, czasami Ciemny brązowy cień do powiek. 

Ciało:
Mycie: Płyn do mycia czekoladowy croissant bebeauty
Depilacja: tymczasowo maszynka, planowy powrót do depilatora (co tydzień)
Zapach: _______
Inne: Gąbka antycellulitowa

Organizm:
Picie: Niegazowana woda (czasem z plasterkiem pomarańczy)



Czyli zostaje mi jeszcze odnaleźć ulubione perfumy i coś świetnego do nakładania na włosy bez spłukiwania :) i zaufanego fryzjera  ta. 

Tym kolorem oznaczam rzeczy których aktualnie nie używam i będę dążyć do tego żeby to zmienić.
A to już trochę łączy się z moim planem z tego posta:
http://kukuniopinie.blogspot.com/2016/02/kosmetyki-do-wosow-cz-7.html


2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie zaparzaną natką pietruszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) warto spróbować, w paru miejscach o tym kiedyś czytałam i po wypróbowaniu byłam zadowolona.

      Usuń