Etykiety

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 4 stycznia 2016

NDW 1

Czyli moja pierwsza:
Niedziela Dla Włosów


Jakich kosmetyków użyłam?

Nr.
1. Olej lniany
2. Maska Biowax bambus & olej avocado
3. Odżywka Garnier oil repair 3
4. Mydło cedrowe B. Agafii
5, L'oreal Mythic Oil

A w kolejności to było tak: (6 kroków)


Jak dokładnie?

1. Na suche włosy, ok 2 godz. przed myciem nałożyłam nr 1.
2. Po zmoczeniu włosów nałożyłam nr 2 i pod czepek na mniej niż 10 min.
3. Spłukałam wszystko i nałożyłam nr 3 do rozczesania.
4. Umyłam dwa razy skalp nr 4.
5. Nałożyłam jeszcze raz nr 3 i po chwili spłukałam.
6. Owinęłam włosy turbanem z mikrofibry i po odsączeniu wody nałożyłam nr 6.

~ Wszystko robione wieczorem, lekko wilgotne włosy spięłam spinką harigami. 
Efekty widać kolejnego dnia w sztucznym świetle.~

Efekty?
bez flesha


 Jak wyszło?

 Na zdjęciu wyglądają całkiem fajnie ale gdy rano je rozpuściłam miałam włosy lekko za ramiona pokręcone w kanciaste loki. Nie podobało mi się to. Następnym razem nie będę w ogóle spinać włosów na noc i użyję tych samych kosmetyków - dla porównania.
Efekt to bardzo puszyste włosy, od góry do dołu. Brak mi dociążenia i rozprostowania.


Udało się :) napisałam moją pierwszą NWD.




4 komentarze:

  1. Ja także jestem po swojej pierwszej Ndw i także mi brak dociążenia włosów. Masz śliczne długie włoski, kolorem bardzo przypominają moje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah ten 2016 :) Dziękuję bardzo.
    Za to Twoja córcia miała udaną nwd

    OdpowiedzUsuń