Etykiety

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Warkocz podpinany od góry, kwiatek z włosów, harigami koczek, kok z wypełnieniem

Chciałabym układać sobie włosy na różne sposoby.
Od czasu do czasu będę wrzucać post z fryzurką która mnie zainteresowała ( i wyszła :)
Chcę być na bieżąco więc wrzucam te co do tej pory udało mi się zrobić.

Warkocz podpinany od góry (taka nazwa chyba pasuje)
[Już dawno go robiłam więc zupełnie inne mam teraz włosy. Może to zaktualizuję]

Kwiatek (różyczka) z włosów
[Też jakiś czas temu to było]

Harigami koczek
 (po prawej po rozpuszczeniu - ładnie końcówki się pokręciły)
moje harigami:

Kok z wypełnieniem:
(Bardzo mi się spodobał :) tylko na zimę się trochę nie nadaje)
 

Tak wygląda: (+kolczyki)


4 komentarze:

  1. Też mam takie harigami ;)
    Ładne fryzurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, chciałam to odkąd przedstawiali to w telezakupach mango xD no i po iluś latach spontanicznie kupiłam w chińskim sklepie :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ten warkocz podoba mi się szczególnie, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń