Etykiety

Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 stycznia 2016

NDW 2

Czyli moja druga:
Niedziela Dla Włosów


Jakich kosmetyków użyłam?

Nr.
1. Olej lniany
2. Odżywka Garnier oil repair 3
3. Mydło cedrowe B. Agafii
4. Maska Biowax bambus & olej avocado 
5, L'oreal Mythic Oil
czyli tych samych co poprzednio.
A w kolejności to było tak: (6 kroków)

Jak dokładnie?

1. Na suche włosy przed myciem nałożyłam nr 1.
2. Nałożyłam nr 2 i rozczesałam palcami włosy, potrzymałam chwilę i spłukałam.
3. Umyłam nr 3 dwa razy skalp.
4. Nałożyłam nr 4 i potrzymałam z 10 min.
5. Nałożyłam na koniec jeszcze nr 2 i po chwili spłukałam.
6. Owinęłam włosy turbanem z mikrofibry i po odsączeniu wody nałożyłam nr 5.

~ Wszystko robione wieczorem, poszłam spać z lekko wilgotnymi włosami. Bez spinania ich tym razem. Efekty widać kolejnego dnia w sztucznym świetle (górne) i dziennym (dolne).~


Efekty?




 Jak wyszło?

NWD podobna do poprzedniej ale są 2 zmiany. Brak rozczesania szczotką TT i spięcia na noc. Użyłam tych samych kosmetyków i jestem nawet zadowolona. Włosy są gładkie i lekkie. Brakuje im jednak lekkiego dociążenia (tak jak się spodziewałam ale nie chciałam zmieniać) i połysku. Uwzględnię to w następnej nwd.

4 komentarze: