Etykiety

Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 stycznia 2016

NDW 3

Jakich kosmetyków użyłam?
Nr
1. Nacomi Olej z Czarnuszki
2. Odżywka Garnier oil repair 3
3. Maska Biowax orchid

A w kolejności to było tak: (3 kroki):

Jak dokładnie?

1. Na suche włosy przed myciem nałożyłam nr 1.
2. Nałożyłam nr 2 i rozczesałam palcami włosy, potrzymałam chwilę i spłukałam.
3. Nałożyłam nr 3 i potrzymałam z 10 min. Spłukałam. Owinęłam włosy turbanem z mikrofibry. Poszłam spać z lekko wilgotnymi włosami.

Efekty?

Kolejny dzień w naturalnym świetle bez flesza.

 Jak wyszło?

Dzisiejsza NWD była bez szamponu i niestety odczuwam ten brak przyklapniętymi włosami na głowie.
[Czyli odzywka avocado & karite garniera nadaje się do mycia odżywką ale oil repair 3 już nie] 
Długość jest podzielona bo zdrowa warstwa pięknie lśni a wierzchnia, zniszczona jest sianowata. Pierwszy raz użyłam oleju z czarnuszki do włosów i chyba mogę porównać do go oleju lnianego :) Może zagości u mnie tylko do włosów? Bo do twarzy (miał być) tak sobie działa. 
Może następna niedziela będzie jeszcze bardziej znikoma i ograniczę się do 1 czy 2 produktów?

edit: popołudniu zauważyłam łupież :\ masakra. Muszę dziś oczyścić skórę głowy i nie nakładać na nią nic, ew płukankę - zobaczymy.
[Sytuacja opanowana, po umyciu już ok]


4 komentarze:

  1. Śliczne włosy. Kolor naturalny? Zawsze taki chciałam mieć, a nijak nie umiem uzyskać takiego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) farbuje, ostatnio bylo to tym : (loreal casting 613) http://kukuniopinie.blogspot.com/2015/12/farbowanie-loreal-casting-613-mrozne.html?m=1

      Usuń