Etykiety

Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 stycznia 2016

NDW 4


Jakich kosmetyków użyłam?
Nr
1. Mydło cedrowe B. Agafii
2. Odżywka Garnier oil repair 3
3. Maska Perfect.me frizz stop & keratin repair

A w kolejności to było tak: (3 kroki):




nr 3 prezentuje się tak:



Jak dokładnie?

1. Umyłam dwa razy skalp nr 1.
2. Nałożyłam nr 2 na długości i rozczesałam palcami włosy, potrzymałam chwilę i spłukałam.
3. Nałożyłam nr 3 i potrzymałam z 5 min. Spłukałam. Owinęłam włosy turbanem z mikrofibry. Poszłam spać z lekko wilgotnymi włosami.

+ Następnego dnia zabezpieczyłam końce jedwabiem green pharmacy.

Efekty?

Kolejny dzień w sztucznym świetle bez flesza.
(Te antenki to wieszaki :p Nadal szukam miejsca na zdjęcie)


 Jak wyszło?

Zaciekawiła mnie ta maseczka bo mam problem właśnie z tym puszeniem się włosów. Całkiem dobrze spełnia zadanie choć nie jest to efekt wow. Myślę że wystarczy mi na 3 użycia. Zapach jest po prostu ładny, ot kosmetyczny. Konsystencja jest dobra a cała saszetka kosztuje niecałe 2 zł w biedronce więc warto chociaż spróbować czegoś nowego (są 3 wersje: frizz stop, oil repair i repair color) i na oil się właśnie też skuszę). 
Udana NWD :)


Edit: Saszetka wystarczyła ogółem na 2 użycia i za drugim razem nie ogarnęła już puchu :p trudno.
W sumie nie żałuje zakupu bo zawsze to urozmaicenie i nowość :)

8 komentarzy:

  1. Fajny efekt. Miałam ostatnio w rękach te saszetki, może jednak się skuszę =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na puszenie się polecam olejowanie oliwą na siemię lniane :) PS: super antenki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. antenki wyglądają super haha :D
    ja także na puszenie polecam oliwę z oliwek oraz suszenie zimnym nawiewem z jonizacją i serum do końcówek od Yves Rocher, u mnie działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki
      Sama oliwa z oliwek u mnie nie działa. Na razie nie suszę włosów bo efekt jest porażający -że tak to ujmę :D nawet zimny nawiew nic nie zmienia. Jonizacji nie próbowałam ale kiedyś się skuszę na taki model i spróbuję :)
      Co do serum nadal szukam ideału (biosilk z oczywistych względów się nie nadaje, green pharmacy się zmienił, chii było jakby za słabe) więc dodaję do listy zakupów YR :) Mam nadzieję że i u mnie zadziała.

      Usuń
  4. Efekt fajny i podobają mi się Twoje fale:) Dawno nie byłam w Biedronce i nie widziałam tych saszetek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiszą takie kolorowe więc od razu przyciągnęły moją uwagę.

      Usuń