Etykiety

Szukaj na tym blogu

sobota, 2 stycznia 2016

Obcinanie włosów w domu maszynką + co się sprawdziło a co nie.


Na dobry początek
napiszę, że moje włosy są obecnie w dobrej formie. Jest chwilowy mankament - o tym później.
Są gładkie, zdrowe i tylko ta wierzchnia warstwa została pusząca i podniszczona ale to już zregeneruję olejami.


1 część tytułu czyli 

OBCINANIE WŁOSÓW w domu ❤  jak samodzielnie podciąć włosy maszynką ❤ ThePinkRook: 

https://www.youtube.com/watch?v=BSEbvmImHms

Po niezbyt przyjemnej wizycie u fryzjerki (http://kukuniopinie.blogspot.com/2015/11/keratynowe-prostowanie-wosow.html) Moje końcówki choć równe to w fatalnym stanie potrzebowały ścięcia.
Przejrzałam kilka filmików ale jeden zaciekawił mnie metodą czyli podcięcie maszynką i fryzurą jaką uzyskamy po. 
Moje efekty nieco odbiegły od wzoru bo i długość inna i nie wiem czy to ma znaczenie - użyłam gumki invisibobble.



OPINIA: Mnie wyszło krzywo i miałam zbyt gruby ,,pędzel" końcówek do ścięcia. 
Nie mogłam sobie z tym poradzić.
Raczej tego nie powtórzę. 
Muszę znaleźć fryzjera.

Co do opisów po lewej i 2 części tytułu.
Już nigdy nie użyję Kuracji isana professional oil care. Olej lniany mnie przed nią uratował - już wolę naolejowane strąki niż suchą szopę. Ta isana (już końcówka prawie) pójdzie do prania, może nie zaszkodzi ciuchom ;) Tak, z niewypałami-kosmetykami robię właśnie to, bo nie lubię wyrzucać. 


Odżywka garnier avocado z masłem karite skończona i ogólnie dobrze ją oceniam. Aktualnie jest jako odskocznia od mojej ulubionej odzywki (N LR). Maska biowax bambus i olejek avocado jest w połowie opakowania i mam mieszane uczucia ale napiszę o niej oddzielny post-recenzję jak całą zużyję. 

2 komentarze:

  1. Mnie podcina fryzjerka :) I efekt bardzo ten lubię bo końce są wtedy ładniejsze i proste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze wstrzymam żeby podrosły i będę ryzykować z fryzjerami :)

      Usuń