Etykiety

Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 stycznia 2016

Olejki do twarzy

Już pisałam o tym jak olejkować twarz 
http://kukuniopinie.blogspot.com/2016/01/problem-olejkowania-skory-czy-suchosci.html
teraz napiszę jakie mam doświadczenie z olejkami.

1. Amincer Argan Gold - olejek arganowy
2. Stara Mydlarnia Argan & Neroli - olejek arganowy, neroli i wit. E
3. Etia Olej Jojoba Gold - olejek jojoba i wit. E i F 
4. Nacomi Olej z Czarnuszki 


Jak je oceniam?

1. Amincer Argan Gold - olejek arganowy
Świetny. Pierwszy strzał w 10! Z kremu przerzuciłam się na ten olejek i moja skóra była gładziutka i rozświetlona. 5/5

2. Stara Mydlarnia Argan & Neroli - olejek arganowy, neroli i wit. E
Hm, zapach taki pomarańczowy był przyjemny ale z działaniem już gorzej. 2/5

3. Etia Olej Jojoba Gold - olejek jojoba, skwalen i wit. E i F 
Tyle się dobrego naczytałam o jojoba a niewypał się okazał - być może przez plastikową pompkę która popsuła działanie. Nie lubię tego zapachu ale dam szansę innemu olejkowi jojoba. Tutaj 1/5

4. Nacomi Olej z Czarnuszki 
Po dłuższych niepowodzeniach ten olejek oceniam neutralnie. Zapach jest ziołowy nieprzyjemny ale znika. 3/5 

4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o olejek arganowy, to w moim przypadku również za 1. razem był trafiony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek arganowy nigdy nie zawodzi :) Ja również bardzo często go używam zarówno do olejowania włosów jak i olejowego oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy wolą lniany ale na początku arganowy też im się spodobał :)

      Usuń